شرکت راحت سیر پویا با بیش از دو دهه فعالیت جهت سرویس دربستی،سرویس ادارات،سرویس کارخانجات،سرویس مدارس،ایاب و ذهاب فعالیت دارد.
نوچهر فخری ظهر یکشنبه در نشست شورای ترافیک استان سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد
ضمن بیان اینکه توریسم جادهای یکی از محورهای مهم در توسعه استان محسوب میشود.
ابراز کرد: برای رسیدن به این هدف میبایست به کاهش تصادفات جادهای و افزایش امنیت مسافران دست یابیم.
که این امر در سایه برنامهریزی برای ایجاد ایستگاههای خدماترسان به مسافران میسر میشود.
وی با بیان اینکه کاهش میزان تصادفات در سال ۹۷ به نسبت سال ۹۶ نشان دهنده انجام اقدامات مناسب در سطح جادههای استان سمنان دارد.
افزود: خواستار تشدید فعالیتهایی از این دست هستیم چرا که باعث میشود تا در سایه ارتقا فرهنگ ترافیک و رانندگی، شاهد کاهش تصادفات و تلفات نیز باشیم.
شرکت راحت سیر پویا با بیش از دو دهه فعالیت جهت سرویس دربستی،سرویس ادارات،سرویس کارخانجات،سرویس مدارس،ایاب و ذهاب فعالیت دارد.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ضرورت دارد که جلسه راهبردی وضعیت تصادفات در سطح استان برگزار شود.
ابراز کرد: به دنبال برنامهریزی برای برگزاری این نشست در استانداری هستیم .
امیدواریم دستگاههای عضو با حضور خود بتوانند رویکردهای ویژهای را نسبت به کاهش تصادفات رانندگی اعمال کنند.
فخری با بیان اینکه دیگر اقدامی که باید در استان سمنان صورت گیرد، تنظیم برنامه جامع کاهش تصادفات است،.
تاکید کرد: با تلاش دستگاههای ذی ربط خوشبختانه این امر در دستور کار قرار دارد.
وی در ادامه به توصیههایی برای کاهش تصادفات رانندگی در راههای استان سمنان پرداخت و بیان کرد.
باید مواردی چون نصب و هوشمندسازی دوربین ثبت تخلفات، شناسایی شده.
اصلاح هندسی نقاط حادثهخیز، احداث پارکینگ خودروهای سنگین توسط شهرداریها، ایجاد ایستگاه ویژه جانبازان و معلولان در راستای مناسبسازی شهرهای استان و … در دستور کار قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین گفت: باید برای استراحت زائران رضوی و مسافران مکانهایی درنظر گرفت.
محورهای مواصلاتی استان تعیین تا ضمن کاهش میزان خستگی رانندگان، اثر منفی یک نواختی جادهها خنثی شده و مردم ایران اسلامی با صنایع دستی و محصولات استان نیز آشنا شوند.
مصدومیت ۲ نفر در واژگونی پژوی ۲۰۶ در دامغان
شرکت راحت سیر پویا با بیش از دو دهه فعالیت جهت سرویس دربستی،سرویس ادارات،سرویس کارخانجات،سرویس مدارس،ایاب و ذهاب فعالیت دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی پژ و۲۰۶ در محور دامغان – فولادمحله در استان سمنان خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سمنان، علی آقا یحیایی با اعلام این خبر، اظهار کرد:
این سانحه جادهای منجر به مصدوم شدن دو سرنشین این خودرو ۲۰۶ شد.
وی با اشاره به گزارش این تصادف به معاونت امداد و نجات هلال احمر خاطرنشان کرد.
به محض اطلاع از وقوع سانحه تیم امداد جادهای نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: این واژگونی خودرو که دو مصدوم برجای گذاشت در کیلومتر ۵۸ دامغان به فولادمحله رخ داد.
یحیایی گفت: امدادگران در حادثه واژگونی پژ و۲۰۶ در محور دامغان – فولادمحله ۲ مصدوم این حادثه را رهاسازی کردند.
این مدیر مسؤول با بیان اینکه این دو مصدوم در داخل خودرو محبوس شده بودند اضافه کرد.
مصدومان به سرعت توسط تیم امداد و نجات پایگاه چشمه علی متشکل از ۳ نفر امدادگر و نجاتگر با استفاده از ست نجات از داخل خودرو رهاسازی و جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.
تصادف مرگبار پراید با کامیون با ۲ کشته و ۲ مصدوم
شرکت راحت سیر پویا با بیش از دو دهه فعالیت جهت سرویس دربستی،سرویس ادارات،سرویس کارخانجات،سرویس مدارس،ایاب و ذهاب فعالیت دارد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از تصادف مرگبار پراید با کامیون با ۲ کشته و ۲ مصدوم در محور”یاسوج به اصفهان” خبر داد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد.
جلال پوران فرد افزود: در پی برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کامیون.
بنز در محور”یاسوج به اصفهان” تونل شماره پنج میمند ۲ جوان در دم جان باختند.
وی اظهار کرد: گزارشی در ساعت ۴ و ۱۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه، ۲۱ خرداد ماه ۹۸ مبنی بر برخورد مرگبار یک دستگاه خودروی پراید با کامیون.
بنز در میمند تونل شماره پنج، محور “یاسوج به اصفهان” بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شد.
شرکت راحت سیر پویا با بیش از دو دهه فعالیت جهت سرویس دربستی،سرویس ادارات،سرویس کارخانجات،سرویس مدارس،ایاب و ذهاب فعالیت دارد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قبل از رسیدن آمبولانس در محل صحنه دو جوان ۱۸ و ۱۷ ساله سرنشین پراید در دم جان باخته بودند.
پورانفرد اضافه کرد: یکی از مصدوم حادثه مشکل خاصی نداشت و مصدوم دیگر بعد از ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.
جزئیات کامل منطقه یک آزادراه تهران-شمال
شرکت راحت سیر پویا با بیش از دو دهه فعالیت جهت سرویس دربستی،سرویس ادارات،سرویس کارخانجات،سرویس مدارس،ایاب و ذهاب فعالیت دارد.

منطقه یک آزادراه تهران-شمال با طولی معادل ۳۲ کیلومتر در حالی تابستان ۱۳۹۸به بهرهبرداری خواهد رسید.
کاهش ۶۰ کیلومتری مسیر و ۲۰ دقیقهای زمان تا سهراهی شهرستانک را در پی خواهد داشت.
شرکت راحت سیر پویا با بیش از دو دهه فعالیت جهت سرویس دربستی،سرویس ادارات،سرویس کارخانجات،سرویس مدارس،ایاب و ذهاب فعالیت دارد.
به گزارش ایسنا، تا سال ۱۳۹۳، ۱۰۰ درصد عملیات اجرایی در منطقه یک آزادراه تهران – شمال توسط شرکتهای خارجی انجام میشد .
از سال ۱۳۹۳ به بعد ۸۰ درصد عملیات توسط شرکتهای ایرانی و ۲۰ درصد توسط شرکتهای خارجی انجام شده است.
هماکنون نیز کمتر از پنج درصد از حجم کار در بخش مشاور به شرکتهای خارجی واگذار شده .
۱۰۰ درصد عملیات اجرایی توسط شرکتهای ایرانی در حال انجام است.
گفتنی است؛ عوامل تأثیرگذار در طولانی شدن مدت اجرای آزادراه تهران-شمال به دلیل معارضین متعدد این پروژه بود .
از طرفی آزادراه تهران-شمال در سنوات گذشته در اولویت پروژههای عمرانی دولت قرار نداشت.
بلکه در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ یک دوره فعالیت چشمگیر صورت گرفت .
که منجر به احداث و بهرهبرداری از منطقه چهار شد .
در دولت یازدهم و دوازدهم نیز عملیات اجرایی روی منطقه یک و ۲ بدون وقفه از سال ۱۳۹۳ شکل گرفت.
شرکت راحت سیر پویا با بیش از دو دهه فعالیت جهت سرویس دربستی،سرویس ادارات،سرویس کارخانجات،سرویس مدارس،ایاب و ذهاب فعالیت دارد.
سیر پیشرفت زیرسازی منطقه ۱ آزادراه تهران – شمال به گونهای است که بدون احتساب عوارضی، دشت عقیل و سقف سر در تونلها پیشرفتی معادل ۹۹.۲۵ درصد حاصل شده است.
تعداد جبهههای فعال در آزادراه نیز معادل ۱۱۷ جبهه بوده و تعداد نیروی انسانی فعال در این منطقه ۲۴۸۵ نفر هستند و تعداد ۹۲۵ دستگاه مشغول به کار هستند.
شرکت راحت سیر پویا با بیش از دو دهه فعالیت جهت سرویس دربستی،سرویس ادارات،سرویس
عمده فعالیتهای منطقه یک آزادراه تهران-شمال
شرکت راحت سیر پویا با بیش از دو دهه فعالیت جهت سرویس دربستی ، سرویس ادارات ، سرویس کارخانجات ، سرویس مدارس و ایاب و ذهاب فعالیت دارد.
در مورد عمده فعالیتهای انجام شده در منطقه یک آزادراه تهران و شمال نیز باید به انجام ۲۹ فعالیت ویژه برای اولینبار در پروژههای آزادراهی کشور اشاره و اعلام کرد.
حفاری بیش از ۳۴.۵ کیلومتر تونلهای اصلی، سرویس و دستکها صورت گرفته و ۳۲ کیلومتر لاینینگ تونل با به کارگیری ۲۸ قالب لاینینگ انجام شده است.
همچنین سقف دوم تونل به میزان ۱۰ کیلومتر و با بهکارگیری ۱۰ قالب، مصرف ۱۰۰ هزار تن آهنآلات و ۷۰۰ هزار تن سیمان بود.
انجام یک میلیون و ۸۵۰ هزار مترمکعب بتنریزی در ۳۳ کیلومتر آزادراه، انجام ۱۲ میلیون مترمکعب عملیات ترانشهبرداری و خاکریزی کرد.
احداث ۲۵ دستگاه پل بزرگ که بزرگترین آن به طول ۳۲۰ متر و با دهانه ۱۵۶ متر است.
اجرای ۲۵ کیلومتر دیواره حائل، اجرای سه دستگاه دیوار خاک مسلح، اجرای ۳۷ کیلومتر داکت بانک تأسیسات، احداث ساختمان عوارضی ویژه و نیز احداث کرد.
سردر تونلها از دیگر اقدامات عمده انجام شده در منطقه یک آزادراه تهران–شمال است
.شرکت راحت سیر پویا با بیش از دو دهه فعالیت جهت سرویس دربستی،سرویس ادارات،سرویس مدارس سرویس دربستی